Uppknäppta byxor

Som sagt inga bilder igår men idag blir det.

Jobbat idag, när jag som bäst står där kommer det en man som varken knäppt knappen i byxorna eller stängt gylfen och då kanske ni undrar hur jag såg det. Jo för det man ser är ett par röda kalsonger som lyser och hela hans paket hänger i stort sätt utanför. Jag vet man ska inte kolla men, det gick inte att inte lägga märke till.
Det var väl det mest intressanta om hände idag på jobbet, väldigt segt och extremt lite folk idag, undra om alla låg hemma och sov efter en hård natt?

Middag igår då, grymt trevligt. Ett helt gäng med jättegoa tjejer, även om det var första gången jag träffade dem kändes det som jag hade känt dem länge. Så det var grymt och maten ska vi nog inte ens tala om, så fruktansvärt gott tror jag gick upp minst 10 kilo. Så en mycket härlig kväll igår, med mycket skratt.


Var på stan en stund igår innan och hittade som sagt var ett halsband och en ring, som kommer här på bild.


image226

image227

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag till länkar dig i 4 dagar?

2008-05-03 @ 19:04:34
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0