Update

Grymt dålig update av mig måste jag säga, men jag har inte tid att sitta inne i sådant här fint väder, plus måste skylla ifrån mig lite när mitt internet har krånglat massor. 

Fredagen var en härligt kväll med mycket dans och skratt, det var nämligen en traditionell skolfest, för det är nästan så man kan säga att det börjar bli lite av en tradition med dessa festerna. Så det var en härlig kväll, allt dansande gav oss nästan träningsverk.

Lördagen, började med att jag fick reda på att det inte blev något jobbande, vilket jag blev lycklig för eftersom det var så fint väder. Så istället sprang jag bort till mitt lilla A där vi satt ute och solen och bara njöt med musik och massa snack. Kvällen avslutades med en 18 års fest för söta Larne, toppen kväll. Så min helg har varit perfekt, nu ska jag tyvärr avsluta den med en massa plugg menmen det är sånt som får ske och snart är det som sagt var sommarlov.

Nu ska jag springa ner innan min far målar trappan så jag inte kommer ner mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0