sjätte maj

Dagen gryr och jag gnuggar mig i ögonen och hoppas på att det är en sommarlovs morgon. Men ack vad fel jag hade och då hade jag aldrig plågat mig själv med att gå upp så tidigt. Ett evigt tjöt om hur jag längtar till sommarlovet, men det är ju så man blir knäpp.

Sitter här och lyssnar på Daniel Lemma och bara njuter, ännu en ny upptäckt inom musiken. Tack vare min granne har jag fått ta del av ljuvlig musik, när man hör honom spela blir jag lugn i hela kroppen. Musiken känns sommar, riktigt mycket sommar. Just nu tror jag att jag kan förknippa det mesta med sommar. Om någon skulle säga skidor skulle det blir vattenskidor, om någon säger vinter så jaa efter den kommer värmen och så kan vi fortsätta.

Ikväll blir det Desprate Housewives, för alla som är lika mycket nördar som mig när det gäller det. Verkar som det ska bli ett utav de bästa programmen, vi får väl se vad som dyker upp ikväll. Känns lite påminnande The OC, bland de sista avsnitten när det blir storm där med och där trillade Kirsten som var gravid och i DH är det Sussn som tydligen trillar och är gravid hmmm... hoppas inte på någon flopp bara, men tror inte de sviker mig nu!

image232Glasögonen fyndade jag i en lådad där det låg en massa gamla solglasögon som jag hade när jag var liten.
image233

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0