Nymålade naglar

Precis målat mina naglar, i två lila nyanser en lite ljusare och en lite mörkare. Fick tipset från en bloggerska http://www.fatale.se/author/natalie  fast denna tjejen målade alla hennes naglar i olika färger. Testa er fram det piggar upp lite.

Dagen i skolan avslutades med att jag somnade på natur lektionen, vi såg på film och jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna så jag valde att stänga dem och sova lite, grymt skönt. Men desto jobbigare att jag var helt slut hela dagen efter det. Som tur var piggade tärningen upp mig lite och vi fick den glada nyheten att vi slapp springa beeptestet idag. Det hade jag aldrig orkat med.

Jag längtar tills onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0