När lillan kom till världen

Det blev inte mycket till bilder igår inte, kom hem sent och då orkade jag inte sätta mig framför datorn. Idag har jag varit i stan halv dagen så inga bilder än så länge heller.
Fyndade ett jättefint halsband och en ny ring, undra om jag kommer använda den flitigt eller om den kommer att läggas bland mina smycken. Ringar och jag har aldrig varit bästa kompisar men med tanke på att den var så fin var är det värt ett försök.
Köpte även present till lillan som fyller år på måndag, men hon får det ikväll. Då vi några tjejer ska ut på restaurang och fira henne lilla trollet. Okej nu låter hon som en liten bebis och det är ju faktiskt inte sant. Men för mig har hon alltid varit lillan..

Köpte min nya kärlek med Nylon den är helt underbar, alla härliga bilder som ser ut som street bilder. Mums till den och jag är så lycklig att jag hittat den här i Göteborg.

Vi får väl se om det blir några bilder ikväll, ganska tveksamt men i sådan fall blir det i morgon istället, för nu hinner jag verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0