Mmm...Marabou

Härlig dag idag, bara två lektioner. Men desto mer ångest innan första lektionen då vi skulle få tillbaka våra matte nationella....Men det slutade helt okej, hade kunnat gå betydligt mycket sämre så jag är nöjd. Skönt att ha det gjort i alla fall. Den långa listan med saker som ska göras börjar faktiskt kortas ner nu och efter fredag kommer jag kunna ta bort ytterligare två saker, ljuvligt.

I morgon har jag turen på min sida för jag är ledig, helt underbart. Hade inte kunnat komma mer lägligt faktiskt. Min kära lilla Loppa har klippt sig idag och det blev ju kanon fint, efter många men så åkte det av. Så nu är det min tur nästa eller jag har inte så mycket att ta av, men lite i alla fall.
Känner för lite shopping faktiskt, får ser var som händer på fredag om man kan få till lite shopping. Kan hoppas på att jag hittar något trevligt!
image244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0