It's a beautiful day

Vaknar upp och tittar ut och solen skiner, kan inte bli bättre. Metrologerna lurasde mig igår, kanske tur att de lurade mig så och inte tvärtom för då hade jag blivit grinig. Men kallt var det ju tyvärr fortfarande. Men inte mycket att göra åt saken bara att sätta på sig kläder efter väder och vara glad. Slapp och go dag idag, två lektioner varav en vi gick hem ifrån för man skulle göra eget arbete, så det fick göras hemma istället.
Fredag blir det klippning för min del, får se om jag vågar klippa det lite lite kortare eller om jag bara toppar det, beror nog på vilket humör jag är på. Men tror nog allt att det blir de förstnämnda.
Mycket plugg denna vecka menmen får försöka ta det med ne klackspark.

Kollade PS. I love you igår innan jag gick och la mig, kan inte sluta älska den filmen. Har strax läst ut boken med, de skiljer sig ganska kraftigt blir som två olika berättelser men båda är helt underbara. Så för er som varken sett filmen eller läst boken gör det!

image238
Ska nog sätta mig lite med min Nylon tidning och drömma mig bort lite....

Kommentarer
Postat av: Alinne

Åh Nina vi får ta en kväll SNART o kolla filmen ihop!

2008-05-20 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0