Fresh Fish

Idag har jag varit på Fresh Fish, helt grymt duktiga designer det finns gömt här i Sverige. Gick runt som i ett paradis och bara kollade och kände på allt fint som hängde där på sina galgar. Ville bara ta med mig allt hem och bära det på mig varje dag, hela sommaren ut. Det bjöds på liten modevisning med, myckte bra det med. Fina kläder visades upp även här.
Fotoförbud, synd det annars hade jag kunnat knäppa upp hela minneskortet, får nöja mig med att kolla runt på internet och ha det i huvudet.

Vädret fortsätter i rätta takter mot sommar, fylld med brunbrända ben, glass, stora badlakan på stranden, musik, grillning, skratt och absolut inget att plugga. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0