Factory Girl

Dagen började med nationellt prov och avslutades med nationellt prov. Till skillnad från andra skolor hade vi båda delarna på en gång, vi satt alltså i 3 timmar och räknade matte. När man väl satt där och hade gjort allting och kollat igenom allt kunde man ju känna sig lite smart även om det kanske är en massa fel, så kan man alltid låtsas.
Hemma var det dags att sätta sig med power point presentation tillsammans med mitt chokladhjärta.Riktigt färgglatt blev det faktiskt, inte riktigt klart men snart! Låg och kollade Factory Girl och vaknade precis, inte för att filmen var dålig nejnej den gillade jag eller de 50 minuterna jag såg men var för trött...

Är grymt sugen på att sy nu, har massor på lager i huvudet men som alltid har jag som minst tid nu. Men men får trösta mig med lite shopping på fredag och imorgon ska jag in på Klänningskväll på Topshop, så för er som ska dit så ses vi säkert. Tack älsklings flickan min för du bjöd med mig!

image234


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0