Balkongen min hemstad

Jag älskar min balkong, för alltid nu när det är varmt ute och jag kommer hem ligger solen på där och kan ju inte bli skönare än att man tar sig lite jordgubbar och mango, sätter sig på balkongen med musik och mindre kul plugg. Men att plugga i solen med musik och frukt gör det hela lite lättare i alla fall och snart är det sommarlov. Endast fyra veckor kvar, underbart!

En härligt kvällspromenad, fylld med en massa tjöt och ännu mera skratt. Så underbart! På tal om att skratta, igår hade det samlats en massa männsikor här i Göteborg i Botaniska trädgården bara för att skratta. Härligt på sätt och vis, men man borde känna sig lite olustig när man står där och skrattar åt jaa, i princip ingenting. Men det kanske är det som är härligt!

Nu blir det min lilla koja med boken PS jag älskar dig, har sett filmen och nu gett mig på boken och de skiljer sig åt mycket men älskar båda två. Så fint skrivet!

image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0