tjejmiddag :)

Igår var det då dags för tjejmiddag hemma hos E. Blev väldigt mysigt tillsist även om det var lite besvikna miner. Men kvällen anslutades med mys och snackis i soffan med lite snacks till, alltså blev det perfekt ändå.

Match idag igen, men hmm idag gick det bäl mindre bra men aja sånt som händer det med.

Igår fyllde ju min lilla älskling år, så vi var iväg och köpte tyg till en klänning som jag ska sy till henne. En lite suprise från min sida och en utmärkt anledning att sätta sig vid symaskinen, plus fick lite extra tyg så jag kan sy något till mig själv med, ligger en del på lager i min hjärna som vill ut!

Dessa två veckorna som kommer nu kommer bli hmm en upplevelse, att man ska kunna hinna med så mycket jisses, skönt att det blir lov sen! Fast då bär det av till Prag med laget så får väl se hur utvilad jag är.

Gårdagens outfit
T-shirt: Hm
Kjol: Mammas garderob
Tights: Lindex
image161


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0