Stress, stress

Ojoj, nu är det mycket att göra överallt! Man ska göra massor med skolan, fixa utanför skolan, resor kommer inom en snar framtid och även födelsedag för mig och födelsedagar för andra. Längtar tills jag kan komma hem och inte behöva göra något bråskande. Idag har varit en dag då pluggandet faktiskt varit skoj, kanske på grund av att jag skrivit på ett arbete om Coco Chanel. Så mycket roligare att skriva om något man verkligen vill skriva om!
Men som alltid är det lite jobbigt att ha så mycket i skolan, fast denna veckan är lugn om man jämför med dom två som kommer, det kommer rinna mycket svett, blod och tårar, okej kanske inte så dramatiskt eller förhoppningsvis inte.
I morgon väntar dataprov med tjöttanten, undrar om hon kommer kunna vara tyst på provet, kommer nog bli svårt för henne. Men det ska väl lösa sig det med.

Här är lite kläder jag hittade igår från www.shopbop.com, en ny favorit klädsida som jag tackar Kajsa för att hon visade mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ghud, gillar den gråa med volanger!

2008-03-22 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0