Snorpapper

Nu har jag bestämt snutit upp ett helt träd tror jag så mycket papper jag som jag gjort av med, undra hur detta kommer gå i skolan. Får nog stoppa tamponger i näsan... men jag har min kompis att snyta ikapp med som tur är, är J också lika snytnödig så vi har det gemensamt.
Det sköna med att vara sjuk hos mormor och morfar är att man blir så ompysslad och får så god mat, där kom tjötet igen.

Jippiie idag har jag haft näsan och ögonen riktade mot symaskinen och snart är klänningen klar till J som tyvärr inte hunnits med att göra tidigare nu saknar den bara en fåll och de två banden sen är den redo att användas. Ska se om jag hinner sy kjolen jag tänkt sy till mig själv med i veckan eftersom man ännu inte fått så mycket att göra. Så vi hoppas att det håller i sig.

Nu ska däremot mina ögon vändas mot TV-rutan, där en mycket snygg Jude Law är med.



Kommentarer
Postat av: yazmina

godnatt! :)

2008-03-29 @ 23:50:43
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0