Linnsan

Träffade min älskade Linnsan idag, oj vad jag har saknat henne. Grymt mysigt att träffa henne och bara ta det lugnt, baka, snacka och jaa bara njuta.
Fick en urgullig plånbok av henne som hon sytt själv, bild på den kommer och en tröja som finns på hennes blogg www.linnostrom.blogg.se en svart lite pösig från lindex, perfekt med min nya jeansväst och ett linne under.
Vårat bakverk blev grymt, jordgubbsmarängpaj mums, riktiga sommarkänslor utav den.

Såg på Juno idag med, den var riktigt bra väldigt annorlunda men så himla mycket känslor inblandat.

I morgon åker jag igen, men då för att träffa släkten och fira mormor. Ska bli mysigt att träffa kusinerna från Stockholm och återigen äta god mat både på restaurang och min absoluta favorit mormors mat. Förhoppningsvis blir det lite symaskin när jag är där så jag kan få sy klart klänningen till J.

Nu kommer det komma lite bilder på nya inköp, presenter och lite annat så har jag lite att pyssla med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0