Hjärtattack vid tidig ålder

Jag tror jag kommer hinna få minst 2 hjärtattacker innan nästa onsdag är kommen. Så mycket som det är att göra nu ojoj, det är så man tror att lärarna skämtar med än. Men ska väl inte vara allt för negativ, för jag har något att se fram emot eller först födelsedag (inget stort men alltid trevligt), dagen efter blir det resa till Prag med laget vilket ska bli grymt kul och skönt att komma bort lite, sen blir det hem och iväg igen till mormor och morfar, där ska mormor firas och då får man träffas Stockholms-kusinerna som jag saknar något fruktansvärt! Så det är mycket roligt att se framemot, så det är bara att hålla ut!
Och stor bonus i veckan blir det massage för min del, underbart!
 Grymt fina kläder, bilden kommer från www.feber.se under rubriken streetstyle!

Dags att vända ögonen ner i boken igen!

Kommentarer
Postat av: LISA

Otroligt söt tjej!

2008-03-10 @ 16:14:14
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se
Postat av: mathilda

ÅÅÅH, massage, sounds wonderful!

2008-03-10 @ 19:17:30
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0