Håret ryker!

Idag var det nog, bort med 15 cm av mitt hår och nu slutar mitt hår strax nedanför axlarna. Måste säga att det känns ganska ovant än så länge men känns skönt att det slitna äckliga försvann och lite förändring skadar aldrig. Tycker jag ser så tråkig ut om jag har samma frissyr alldeles för länge men nu var det väldigt längesen jag hade såhär kort hår! för några år sedan hade jag några centimeter längre men annars var det väl i 2an eller 3an sist jag hade såhär kort hår. Kanske folk förväxlar mig med en 8 åring?

En härlig slapp kväll med mys och snackis med min favorit! Skönt att träffa dig och ha lite mys, saknar dig! Söndag kommer bli ett litet äventyr, så om du läser det här innan vi hörs så javisst jag ska med dig, mig slipper du inte i första taget!

Morgon dagen blir en hurtig än, med både träning och match ojoj!

 Rosetter i öronen och ett leende på läpparna är vad vi vill ha!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

men gud vilket sött örhänge :D

2008-03-16 @ 16:12:23
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0