Från motvind till varmt bad

Tog mig i kragen i detta vädret och gick faktiskt ut och sprang, eller sprang och sprang beror väl på hur man ser det. Jag stod praktiskt taget heelt stilla, det var sådan motvind att jag höll på att bli galen, kanske blev det lite extra träning. Men att sedan komma hem och krypa ner i ett skållande hett bad var helt underbart, jag ville bara inte stiga upp och sätta mig med allt skolarbete! Men som vanligt så får man göra det ändå om man vill att det ska sluta bra.

Imorgon väntar två prov och ett arbete ska lämna in, det sista för en och en halv vecka, det känns som rena drömmen! Åhh vad underbart det ska bli att gå hem och slippa plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0