Ett litet inlägg!

Ett litet sista inlägg innan jag åker! Ska bli grymt kul, men som F och jag konstaterade har vi resfeber, tänk om man glömt något, tänk om man tappar något osv. osv. Menmen det löser sig det med!

När jag ittar ut möts jag av solens strålar, heelt underbart nu hoppas jag på lika bra väder nere i Prag annars blir jag lite ledsen. Men vem vet det kanske är närmare 1 meter snö här i morgon med tanke på hur konstigt vädret är här i Sverige.

Nej det var det lilla jag hade att säga, nu ska det sista packas och den sista mentala laddningen ske!

Kommentarer
Postat av: LinnLinn

Kommer att sakna dig(L)

2008-03-22 @ 13:03:52
URL: http://linnostrom.blogg.se
Postat av: Annelie

Tjoo Nina!
Jag har oxå skaffat blogg, och undrar om du kanske kan ge mig tips om hur man får sin egen design, och sin egna bild högst upp på bloggen? :)
Hoppas det går bra för er i Prag :)

2008-03-25 @ 21:51:51
URL: http://inthemiddleofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0