Åter till massagen

Som tidigare nämnt skulle jag på massage och det var jag mycket riktigt igår. Det var heelt underbart och jag var nära på att somna, så gott som jag sov inatt har jag inte gjort på länge. Jag kände mig som en geléboll och svävade på moln av lycka och känslan var att hela kroppen vägde mindre. Allt blev mycket lättare, kunde helt enkelt inte bli mycket bättre.
Så massage, ja tack!

Tyvärr som tidigare nämnt hinner man ju knappt andas och mina hjärtattacker är nog nära vi får väl se, nej men jag ska klara av detta tillsammans med resten av folket som har det minst lika stressigt!

Så jag kanske ska börja med att gå och lägga mig så jag får sova någonting, upp halv sju imon! Men som tur var blev det en halvtimmas extra sömn för min älskade mamma kunde vara såå hygglig att köra oss till skolan. Ibland är väl mammor ännu bättre än väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0