Åh underbara helg!

Tyvärr för att inleda det hela dåligt så har och kommer denna helgen vara mycket till att plugga, men annat kul händer med! Träning och match, visserligen är det ju varje helg men alltid skönt att springa av dom små benen!
Nu har jag gjort mig i ordning på nolltid tror jag knappt varit såhär snabb någon gång på väldigt länge i alla fall.
Så nu ska man strax iväg och se slutet av melodifestivalen (även om det inte riktigt är min grej) efter en match som kändes som evigheter.

I morgon då ska jag och A iväg på "jobb" eller vad man ska kalla det, vi ska leka publik. Mer än så vet jag inte så vi får väl se hur det blir antingen slutar det i katastrof eller så blir det alldeles, alldeles underbart! Det blir uppdateringar i morgon!

J, nu får du snart se din älskade Björn Gustavsson, som varenda tjej snackar om! Inte för att jag inte sagt att han är charmig. Men stackars kille om han ska gifta sig med alla tjejer som säger att de vill gifta sig med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0