Kvällssnackis - efterlängtad

Träffade min väldigt saknade Alinne idag, usch usch gått två veckor sen vi träffades senast alldeles för länge det går liksom inte det blir så fel. Även om vi bara träffas i någon timma så är den timman guld värd måste jag säga. Att vi hinner säga så mycket på så kort tid är ofattbart, det var väldigt bra detta snacket, efterlängtat och välbehövt! Så min favorit du är guld värd för mig, även om du kanske inte kan leva dig in i alla så försöker du så väl att du lyckas ändå!

Ganska rolig dag i skolan, med födelsedagsbarn och firande av honom med ett sexspel och semla! Dock blev det ingen semla för mig dom var ju slut när min mamma skulle köpa såklart vad annars, men gottade mig med lite godis istället aldrig fel det heller måste jag säga. Men innan firandet var det lite skådespeleri i klassen, dags att spela upp Medea indelat i grupper! Min grupp hade lätt bästa kören måste jag säga, texterna vad från antiken och melodierna var melodier som nationalsången, pippi, fångade av en stormvind och hejhej monika! Så klockrena tjejer! Nee Sp1f är en klockren klass, lärarna skakar på huvudet när vi börjar sjunga "ja må han leva" på lektionerna och när folk har bakat till varandra och allt sånt, men vi kom fram till idag att vi borde få pris i bästa "ta hand om varandra klass"!

Jag längtar så till alperna, snart åker vi bara 3 dagar kvar helt osannolikt att det är så snart!

Kommentarer
Postat av: Alinne Andersson

Nina vet du hur älskad du är av mig! Och vet du hur mycket jag unnar dig att åka till Alperna. FAVORIT ÄLSKADE UNGE!!

2008-02-06 @ 18:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0