födelsedagspresent till mig själv

Tröstade mig idag med att köpa en födelsedagspresdent i förskott, tröjan som är med lite lägre ner här. Fans en kvar i min storlek tacka gud att jag fick tag i den annars hade jag blivit ledsen. Så nu är jag en tröja rikare och ett snäpp gladare! Sitter här nu en fredagkväll och skriver på ett arbete, känns väl lite segt men ibland får man offra sina fredagkvällar, plus jag är så trött hade ändå inte orka göra något!

Imorgon är det Miss J:s födelsedag och den ska jag fira lite, tyvärr blir det match på morgonen, samling 8.20 känns inte som en höjdare direkt, inte så man hoppar upp i taket av glädje, men vem vet kanske det är bra att gå upp tidigt så man hinner med allt!
På kvällen blir det tjejmiddag hos E ska bli myspys inte träffat henne på ett bra tag så det ska bli mysigt, så jag hoppas på en lyckad lördag. Jag vill inte tro på det som sägs på vädret att det ska bli storm, för jag orkar inte med sådant tråkigt väder! Usch usch jag vill ha vår nu, plocka fram mina vårskor och vårjackor, kunna gå med tjocka stickade tröjor utan att ha en stor vinterjacka till! Det ska bli underbart med vår om det blir en fin vår i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0