älska, sakna, önska

Orden som ständigt kommer upp i vardagen, man älskar, man saknar antingen personer eller det man inte har och samtidigt som man saknar brukar man önska. Önska att man kunde få det man saknar, få lov att känna den känslan att älska det man saknar. Orden hör alltså ihop, de passa bra! För om du älskar kan du sakna någon och då kan du önska att den var där!
Jag älskar mina vänner, saknar dem när jag inte kan träffa dem och önskar då att jag hade tiden till att träffa dem. Men det är lite orättvist, tiden räcker inte till. Den räcker inte till allt det man vill att den ska räcka till.


Jag vill ha mer tid!! Vill hinna sy, jag hade ett mål efter att jag en dag i somras satte mig ner och börja sy och det var att sy mera, sen sprang hösten iväg utan att jag lyckades sy något. Så var det då äntligen dags för jullov jag hade gjort en modell och klippt ut allt skulle bara köpa tyg, men icke sa nicke det lyckades jag inte med det heller. Så nu är jag snart framme vid sommar igen eftersom tiden går så sjukt snabbt, så nu får jag snart iväg och köpa mig lite tyger så jag i alla fall har något att börja klippa ut och nåla ihop!

Kommentarer
Postat av: Atta

Det är kul att sy :D

2008-02-21 @ 18:58:41
URL: http://piffs.blogg.se
Postat av: Katti

Känner igen det där med att känna att man har brist på tid, det är riktigt jobbigt. Man vill hinna göra allt på samma gång med det går inte :/

2008-02-21 @ 18:59:15
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0