4/2

En helg med en massa bra handboll, SM steg 4 för mitt lag! Det var grymt och sista match shit jag har nog aldrig varit så nära en hjärtattack som då, att jag inte fick det var ju helt otroligt, så spännande som den matchen var. Men tyvärr förläning och vi förlorade med en boll, pissurt! Hade ju lika gärna kunnat vara tvärtom tycker jag faktiskt, men då hade jag nog fått en hjärtattack av lycka tror jag.

Tillbaka till skolan igen då och efter helgen måste jag säga att min röst inte låter som den borde göra, låter något mellan en blandning av en man och jaa en väldigt hes nina.

L och jag hade en diskutionsdag, vi har inte diskuterat så aktivt på länge och speciellt inte på naturkunskapen, härligaste komentaren var "Oj, nu blev jag röd!".
Mitt lilla J var ju tyvärr inte i skolan, stackars liten låg hemma med dunkande huvudvärk och hennes förklaring av ont i halsen "massa små kineser med sylvassa knivar".

En vecka med mycket plugg och grejer men sen på fredag bär det av till Alperna, Ischgl med S, underbart helt klart bäst, längtar ihjäl mig! Slippa plugga och tänka på skolan bara njuta av en massa snö och förhoppningsvis en stor strålande sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0