080224

Värdet utomhus ska vi inte ens prata om, heeelt fruktansvärt tråkigt, grått och regningt. Var tvungen att beklaga mig lite ändå. Men dämpade min frustration med lite shopping med L idag och sedan en sväng hem till A där vi låg och kollade på resor. Vi vill åka NU! Så underbart det såg ut, varmt, soligt och alldeles alldeles underbart.

Jag har fått känslan av att vi är inne i en period där det sker massa konflikter hela tiden mella olika parter, att se flera kompisar varje dag hamna i konflikter känns inte speciellt bra. Jag vill inte att det ska vara såhär, det är inte roligt någonstans. Kanske jag inbillar mig eller att dt bara är denna veckan det varit så, så nu hoppas jag med hela mitt hjärta att denna veckan bara varit lite skruvad och allt blir bra nu denna veckan.

När jag var i stan dag och shoppade, tänkte jag lite på vad det var för kläder i affärerna och jag vet inte vad jag vill ha på mig i vår. Vet inte vad för kläder jag vill ha och jag som brukar veta i förväg vad jag vill ha för kläder, brukar nästan vilja ha lite för mycket. Men nu har jag ingen aning faktiskt, känner för småblommigt på några söta klänningar, men nu är det nog en sådan mellanperiod där det inte riktigt kommit in så mycket utan det är fortfarande en del vinterkläder kvar blandat med några nya vårkläder. Blandningen av detta gör det svårt att hitta något man verkligen vill ha, enligt mig. 

Snart är det dags för födelsedag (hmm mer 3 veckor) men i alla fall dags att börja önska sig lite saker och det var ett bra tillfälle att börja kolla idag på stan och hittade denna tröjan: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0