Weekend

Veckans bilder, från mina och Js alla kvällspromenader. Älska att promenera längs med vattnet på kvällarna när solen går ner.
Tog kort på en vägg fylld med klotter och jag kan inte hjälpa att jag tycker det är sjukt fräckt, alltså när klottre föreställer något inte när folk skrivit sina tags endast, utan måste stå något snyggt skrivet eller vara en bild, då faller jag för det.
Har fyndat en ljuvlig parfym, så om ni kommer ner till Göteborg sök då upp affären Prickig Katt och ta ett andetag av Oilily, jag föll för den och kunde inte låta bli den. Har även fyndat ett par jeans shorts idag, rea och allt mycket trevligt och jag är helnöjd, lite vintage känsla över dem. Kan inte bli mycket bättre. Nu blir det iväg och köpa frysta jordgubbar som ska läggas i min nyttiga efterrätt.

image207

image208

image209

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0