Uppdateringar

Dags för lite helg-uppdateringar nu känner jag.
Som sagt var så spelade vi ju GM i helgen, vilket gick strålande till och med så bra att vi vann hela skiten. Så man fick med sig en liten guldplakett hem och prishyllan i klubben fyllde vi på ytterligare, inte illa måste jag säga. Finalen spelade vi mot våra 92er, så det blev både silver och guld till oss kan man säga.

Lördag kväll tillbringade jag på en tjejmiddag, vilket var väldigt trevligt. Träffade massa nya människor, vilket jag aldrig tackar nej till. Så det var en perfekt avslutning på den dagen.

Vädret fortsätter så som jag vill ha det, soligt och skönt. Kunde ju bli lite varmare men ska inte klaga, hellre såhär än massa regn.

Just nu älskar jag skolan för, för första gången sedan jullovet skulle jag tro har vi i stort sätt ingenting att göra, det är helt underbart. Men snart kommer det komma, för det börjar bokas in provdatum och inlämningsdatum så snart kommer jag väl klaga på att det är så mycket att göra, men njuter av stundens ledighet.

Något som känns kostigt är att det inte kommer vara någon träning förrän i början av maj, så nu blir det till att träna själv och planera in det, fast det är skönare att kunna bestämma lite själv när man vill träna ibland.

Med andra ord bara en massa kanske onödiga uppdateringar, men var tvungen att släppa lös på det hela lite. Så nu ska jag sätta mig och göra lite skolarbete, men absolut inte mer än vad som behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0