Tuff matematik men härliga promenader

Som rubriken lyder håller jag på med svår matte eller höll på med för att rätta mig själv lite. I morgon är det dags för MVG-prov som våra lärare kallar det, ett prov på tre kapitel där man kan få MVG eller VG och för tillfället måste jag ju säga att MVG känns rätt tufft med tanke på att jag fick lära mig en helt ny sak idag som tydligen kommer dyka upp på provet. Det får gå som det gå har inga förväntningar, vi får hoppas på det bästa bara.
Dagen har åter igen avslutas med en lång och skön promenad, med lite fotografering men för min del blev det ytterst lite med tanke på att min kamera dog av batteriförlust. Så jag kunde varken lägga in bilder nu eller ta bilder, så det får bli uppladdning av bilder imorgon istället.

Jag har hittat en tjej som säkert många andra upptäckt. Upptäckte henne idag på min datorkunskap, ni ser ju själva hur aktiv jag är där, sitter hellre och kollar runt bloggar mycket mer intressant än att lära sig om excel.
Men hennes adress är i alla fall www.fashiontoast.com hennes bilder är fantastiska och hennes kläder lika så.
Här är lite smakprov:
image205

image206

Imorgon väntar som tur är inte bara ett prov utan också en runda på stan med min gullunge som jag saknar så det blir alldeles perfekt. Vem vet kanske hittar man något trevligt som man kan fylla i garderoben, nu när jag faktiskt renast ut lite saker. Känns faktiskt som det kan gå in riktigt mycket till nu och det blir ju fin fint nu till sommaren, kan inte bli mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Miilo

Lycka till i provet imorgon, det ´går nog bra ska du se, bara du kommer ihåg att kontrollera svaren så de är logiska, det blir lätt nått litet slarfel (iaf för ofta för mej). :)

2008-04-24 @ 21:48:46
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0