Take life as it comes not like you want it to be!

Många tankar har träffat mitt huvud under denna helgen, frågan är om man inte tänker lite för mycket ibland. För det känns som man tänker och tänker och sedan slutar allt med att allt är ett enda virrvarr i huvudet och man vet knappt om man kommit fram till något eller om det bara är massa skit, precis som det jag just skrivit kanske är?!

I fredags fyllde Idisen år och vi har överrasknings grillning för henne och hon blev så glad, var så härligt att se hennes ögon tindra av glädje, så underbar unge är du Idisen!

Igår var det jobb med mitt lilla J, väldigt trevligt mycket blandade människor måste jag säga. Sedan beslöt vi oss för att njuta lite med bio och fika. Vi såg på P.S I love you, lite senare än alla andra kanske men fy fan vad bra den var, jag tror jag grät och skrattade samtidigt, jag riktigt rös i hela kroppen under nästan hela filmen. Så om ni inte vet vilken film ni ska se, se den för den är så gripande. Man tar verkligen åt sig av den. Så nu blir mitt nästa projekt att läsa boken med. Kvällen avslutade vi på Condeco, så grymt mysigt och mittemot mig satt riktigt ögongodis, blev lite jobbigt efter ett tag när jag nog kollade lite väl uppenbart menmen jag bjudder på den, det var ju av ett gott skäl kan man väl säga.

Kan väl lika gärna berätta lite om min söndag som lite extra tidsfördriv för er som orkar vill säga, har tränat idag med Loppis, plus i kanten till oss som ska få träningsvärk. Sedan tillbringade vi lite tid på Espresso House och drack mumsig Chai Latte. Nyligen åt vi årets premiär grillning ojoj vilka sommarkänslor, fruktansvärt gott med grillat. Nu fattas bara lite värme, brunbrända ben och det efterlängtade sommarlovet så kan ingenting bli bättre.


Nej min helg har varit helt perfekt faktiskt, saker och ting har varit på min sida, det är väl sådana helger man minns och längtar efter. Hmm..ganska självklart att man längtar efter dom perfekta helgerna annars hade nog blivit lite konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0