Snabbrunda

En snabbrunda hem och nu snart tillbaka till stan igen för att träffa min gulle och ta med mig min andra del kan man väl förklara henne, för det är väl så de flesta tolkar oss som två delar eller i alla fall i klassen. Sen får vi väl se vad som händer ikväll om det blir hemma kväll eller om något annat trevligt rentav dyker upp. I morgon är det dags för lite träning och sedan iväg till jobbet, gött med lite pengar i alla fall bara en vecka kvar till första löningen (tror jag) och tills studiebidraget kommer (det gillar vi).

Får väl se om man hittar något roligt inne i stan idag, kanske någon trevlig topp eller liknande, hoppas kan man i alla fall. Veckan är i alla fall avklarad vilket är underbart och vilket betyder en vecka närmare sommarlovet. Det omtalade matteprovet från igår då, jo det gick nog helt okej men tyvärr gjorde jag en riktig tabbe som jag kom på när jag i princip tog steget utanför klassrummet och det var försent, men men kan väl hoppas att min lärare har lite förståelse.


Nej dags att springa till bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0