Servitris

Har idag ryckt i som servitris hos en kompis, vars lillasyster konfimerade sig. Gick fin fint lykades med att varken spilla ut något, tappa något eller krossa en enda tallrik. Men hade nog aldrig klarat av att jobba på restaurang på heltid, man blir ju helt slut och detta var ändå inte på en restaurang.
Men det var trevligt det var de och alla var så himla trevliga och gav massa snälla och söta komplimanger. Det är sådant som peppar än till max måste jag säga och konfirmationsbarnet var väldigt sött...

Skulle nog kunna lägga mig och sova nu men risken är väl att jag vaknar vid tolv och är klarvaken så får allt vänta lite, men sängen kommer behöva välkomna mig tidigt idag i alla fall, var nära på att somna vid matbordet och då är det illa. Hade inte suttit fel med en hel veckas spa, träning, god mat och trevligt sällskap. Lät lite vuxet men hade varit perfekt och ännu bättre hade varit en vecka på en varm plats eller varför inte som min vän ska, en vecka i Paris, hade inte tackat nej.

Men här kommer en bild över dagens kläder, kjol MQ, t-shirt H&M, stumpbyxor Lindex och även en bild på min nya parfym, den jag nämnde i ett tidigare inlägg.
image211

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0