Någon 17 år idag!

GRATTIS ÄLSKLINGS LOPPAN! Denna tjejen var snyggast i håret idag, nedspräjat hår i rosa och massa halloween spindelnätsspray i håret kan inte bli mycket snyggare måste jag säga.
Slapp och skön dag idag, så jag är väl nöjd sen blir det träning snart med som en härlig avslutning på dagen!

Jag ÄLSKAR detta vädret heelt underbart är det, visade t.o.m lite ben idag och det var inte ens kallt, kan det bli bättre? Nej, skulle inte tro det! Senast igår skrev jag att det var tråkigt väder och det gjorde mig tråkig, att vädret kan göra så stor skillnad på humöret, idag när det var sol var jag lycklig och glad.. Glad över att känna solens strålar värma mig och se alla människor på bryggan mums!


Kommentarer
Postat av: Alinne

love your dress baby!

2008-04-03 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0