Klarblåhimmel och sol

Vädret fortsätter vara på min sida och jag är överlycklig. Älskar detta vädret kan inte bli bättre, idag har jag invigt mina jeans shorts för året, kändes helt underbart att i morse kunna gå i jeans shorts och en stickad kofta utan att ens frysa, mums. Vädret får gärna fortsätta såhär hela sommaren och ett bonus om det ville bli ännu några grader varmare, då hade det varit helt underbart och om sommarlovet ville börja några veckor tidigare.

Tränat idag med gympa-gruppen, grymt kul faktiskt, vi hade combat. Vilket visade sig vara någon typ av blandade kampsporter, måste säga att ledaren såg något proffsigare ut än oss när vi stod där och slog i luften, men kul var det.

Nej nu får jag ta mig i kragen och göra lite skolarbete så jag kan få gå ut någon gång för här inne vill jag itne sitta och ruttna, vill ut i värmen och det härliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0