Fika, presenter och bio

Igår var det som rubriken lyder fika, presenter och bio med mina älsklingar. Hel perfekt och underbart att vara med er tre var så längesen nu. Så det var en perfekt avslutning på dagen igår!

Idag ska man som sagt var sätta sig med skolarbete, sen kanske det blir lite symaskin om jag hinner skulle vara skönt som lite avslppning från skolarbete.

Tråkigt väder ute idag, grått och säkert lite regn då och då, inte för att det förvånar mig särskilt mycket men vill ha sol nu. Vill slippa jacka och bara kunna gå i en tröja till skolan. Saknar sommaren, hoppas på en riktigt fin svensk sommar och inte någon regnig sommar som förra året.

Mina fina presenter jag fick igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0