En solig kväll och en ledig dag

Igår kväll var det heelt underbart, fika på stan med favoritunge och därefter en liten promenad genom stan i kvällssolen. Även om det var kallt var det så vackert. Helt underbart att solen börjar synas lite mer, det gillar jag..
Det hela med solen började redan i skolan, då man kunde njuta när vi skulle gå och äta, sedan kommer svenska läraren med den goda överraskningen att den som skrivit klart sin insändare får i uppgift att gå ut och ta en promenad i solen, jag tackade och tog emot. Tog en liten promenad till Pressbyrå där jag köpte en tidning och därefter en promenad tillbaka till kajen där vi satte oss i solen och bara sög in solljuset och njöt till max..
En solnedgång i Göteborg är vackrare än jag tänker på



Idag har man då haft buffertdag, vilket innebär att man varit ledig. Denna veckan är toppen, inställda lektioner, ledig dag och ingenting att plugga kan det bli bättre? Just det jag har sett solen hela 3 gånger denna veckan vilket höjer mitt humör. Sedan finns det väl brister med, men de behöver man inte ta upp när så mycket annat är bra!
Dagen började med att ha ett litet mini-spa, man måste göra sig lite snygg för sig själv ibland. Träffade min tandläkare idag, inte av en slump utan av ett måste och jag trodde jag skulle åka på en halshuggning eftersom tandställningen inte suttit i på en vecka, men turen och snacket låg på min sidan. Så snabbt innan hon hann öppna munnen började jag pladdra på och ursäkta mig vilket slutade i att jag slapp halshuggning. Så jag är väl lycklig för det, hade varit lite tråkigt!
Målat naglarna har jag gjort med, i lite pärlemorskimmer så nu glänser de med! Så minuterna nu är så som jag vill att de ska vara...
image196
Jeansjacka Mammas från Diesel, grå topp och väska H&M, sjal Fiorucci

Kommentarer
Postat av: Mia

Älskar väskan :)

2008-04-09 @ 18:52:26
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0