Ananas

Idag har varit en underbar dag, riktigt slapp och go dag i skolan. Med en lektion som man slapp så slutade redan klockan elva. Inte helt fel måste jag säga. En runda in till stan där jag fann en klänning jag blev helt kär i och bara var tvungen att köpa. Så nu är jag en kläning rikare, inte helt tokigt.
Blev en liten träningsrunda också, sjukt varmt att träna men samtidigt helt underbart att det är så varmt. Säger bara att jag kan inte sluta älska solen och värmen, den är helt underbar. Stor, gul och varm!

Morgondagen väntas Nationellaproven i Engelska, lite nervöst måste jag säga. Men vi får hoppas på det bästa och jag kommer få tillbaka mitt matteprov jisses undra hur det kommer sluta.

image213
Här är mina tre seaste plagg som jag nämnt i några inlägg. Från vänster, klänning H&M, jeans shorts J.Linderberg och klänning Twist & Tango! Nu är jag ännu mer redo för sommarlov, gå till stranden i dessa kläderna, grilla på kvällarna, picknick i parken, äta glass i stan och bara ligga på balkongen och njuta av livet och att få vara ledig.

Får bli en kvällspromenad med älsklings J ikväll så kan man lura sig själv lite med att det är en sommarlovskväll, kanske fungerar för stunden i alla fall. Fast tyvärr kan man inte vara ute och gå hela natten med en stor filt runt sig vilket är synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0