3/10

Långt uppehåll från skrivandet. Men får nog hoppa lite fram och tillbaka. Skolan som jag var lite orolig för är hur bra som helst trivs som en fisk i vattnet och klassen är underbar.
Men det känns dock som om jag inte hinner med, att mitt huvud ligger några steg efter allt som händer. Det har redan gått fem veckor är inne på den sjätte och jag tror aldrig det har hänt så här mycket på så kort tid. Visst mycket har varit roliga saker, men det är ändå så jag vill hinna med lite mer.
Så nu är det inte ens långt kvar till höstlovet, då får man väl ta och stanna tiden en stund så att man hinner ikapp sig själv. Annars slutar det väl i panik och frvirring till max. Men ska inte låta så negativ även om det är saker som är sega/jobbiga/tunga, så är det väldigt mycket roligt som händer.
Nu får vi se vad som händer och försöka hinna smälta allt!

Mina vänner ni är mitt allt! Utan er vore jag ingenting!


Kommentarer
Postat av: Alinne

Glad att du finns! (L)

2007-10-08 @ 16:18:53
URL: http://www.mrswithoutdick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0