Varma torsdag!

Ännu en sommarvarm dag, underbar men väldigt varmt. Men ska inte klaga för då kommer det väl bli kallt eller börja regna så nej jag klagar inte. Men hade gärna skippat skolan.
Härlig skoldag, idag åkte iväg och badade på rasten, fick dock gå med blöta trosor resten av dan men vill man ha lite skoj så får man lida lite med.
Men sedan blev det ett helevte efter skolan att ta sig ända till Skatås för att springa men väldigt jobbig färd dit med försenad buss, missade spårvagn osv. men tillsist kom jag dit och då var det dags med milen. Inte det jag hade längtat efter mest i den här värmen, menmen jag tog mig igenom det och det gick faktiskt hyffsat bra med tanke på värmen.

Nu är det snart skolavslutning bara 6 dagar kvar! Hurra!

Nu vill jag vara kunna sticka ut till havet med lite fika och ligga och glassa i solen och bada! Livet liksom!
Men tyvärr så får man pinas i skolan!

Nu orkar jag fan inte mer bullshit, det är fan sinnesjukt att det ens går att snacka och hålla på så mycket som det görs, vad är grejen jag fattar fan inte! Jag ska inte säga att jag är ett oskyldigt barn som aldrig sagt något dumt om någon, men varför kan inte allt bara förändras över en natt! Men det känns som att just nu är allt helt överdrivet och det är för mycket av allt!

Kram Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0