Tråkigt väder

Igår vad det Midsommarafton, med fruktansvärt tråkigt väder regn från det att jag vaknade till det att jag gick och la mig. Så jag kände mig allmänt seg hela dagen och inte på något superhumör. Hatar verkligen regniga dagar, fy fan för dem! Men det blev ändå en mysig midsommar, kommer ju fler kvällar att ha kul på och väldigt många var på sina land igår så ja, det var inte så många hemma ändå.
Idag har det varit en slapp dag, med epillerig av benen och fixat om på mitt rum, riktig städar dag. Känns som rummet blivit lite större även om det är väldigt litet.
Ikväll blir det väl att slappa, kolla tv och skriva packningslista. För i morgon måste de packas, ska iväg med J och I på hadbollsläger i en vecka till Jönköping ska bli riktigt kul faktiskt. Sen när jag kommer hem konfimeras min lilla älskade vän <3
Hoppas alla hade en bra midsommar även om vädret inte var det bästa på alla håll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0