Sommarhelg!

Vilken underbar helg och vädret fortsätter vara underbart, kan det vara bättre!?
En helg med segling, övernattning, sol och bad! Lovely! Tyvärr blev vi lite brända efter seglingen men det kan man hoppas att det lägger sig inför imon, för då är det dags för bal, för övrigt var seglingen underbar, perfekt väder och bad från båten, vi kollade in Göteborg när den kom in, sjukt mycket båtar ute och på bergen längs med så satt det fullproppat med folk. Så när jag blir vuxen ska jag lätt skaffa mig en båt, det är ju livet att vara ute på vattnet. 
Ska bli kul att ser hur alla ser ut i morgon på balen och vad alla tjejer har för klänningar.
Sen är det snart, snart avslutning. 3 dagar kvar!
Nu sitter jag här med J och lyssnar på gamla godningar och sjunger till för det vilda! 
 
Klockan är över halv elva och det är jätteljust ute känns helt underbart!

Ha det underbart
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0