Nationaldag!

Idag är det Sveriges nationaldag och det blev strålande väder och väldigt varmt. Sånt här väder älskar jag.
Sommarvärme är det bästa som finns då du bara kan dra på dig shorts, linne och flipflop - det är livet liksom.
Idag var man på stranden ett tag, varmt men tyvärr så var det monligt då och då, sedan var det vidare in till stan kolla lite i affärer och så, mysigt och nu är det snart dags för grillat, mums!

Nu vill jag bara sluta skolan, slippa all skit jag hör i skolan hela tiden. All bullshit som sägs orkar inte höra mer!
Så nu är det bara 7 dagar kvar och jag längtar så jag håller på att spricka. Men innan det är det bal som gäller på måndag!

Ha det bäst!

Beachen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0