Bal och avslutning!

Får väl ta två saker i ett nu när jag inte hunnit skriva på några dagar. Det har varit både bal och avslutning.

Balen blev väldigt lyckad och alla var jättefina i sina klänningar. Det kändes dock väldigt konstigt att se alla så uppklädda, man har ju annars sett dem i vanliga kläder.
Väl på skolgården skulle vi ta kort och som vanligt fick jag sitta ner, men jag undrar verkligen hur det kommer se ut för stolarna lutade neråt så man gled ner hela tiden och fick världens sämsta hållning, så det ska bli "kul" att se det! Efter fotograferingen bar det av till bussen som skulle ta oss till Reveljen, där vi skulle tillbringa kvällen.
Det var ritkigt fint där nere, det ligger ju vid vattnet så det var riktigt mysigt och balkommitén hade gjort det jättefint.
Maten vi fick var trerätters, tyvärr inte det godaste jag ätit. Under matens gång skulle man rösta på kvällens kung och drottning plus att det var folk som blev nominerade (två i min klass), de olika nomineringarna var t.ex. "Årets dunk", "Årets bästa kompis", "Årets fåfängaste" m.m. Lite senare på kvällen blev det massor med dans och efter värkte mina fötter så jag nästan ville såga av dem. Men det var det värt.

Igår var det avslutning vilket var lite sorgligt faktiskt. Kändes väldigt kul att sluta och så men kommer sakna väldigt många, men vi får försöka hålla kontakten så gott det går.
Men i kyrkan var det jättefint, alla var så duktiga på att sjunga blev väldigt lyckat.
Efter sången skulle alla få sina betyg (blev väldigt nöjd med mina) och sen fick vi säga hejdå till alla.
Nu bar det av till stan, 15 tjejer som skulle käka på Hard Rock och vi hade ett födelsedags barn mitt i bland oss som fick lite extra väl inne på Hard Rock och det blev en väldigt rolig kväll!

Idag är det då dags för sommarklippet! Inte för att jag ska göra något speciellt men det är alltid bra att fräscha upp håret inför sommaren.

Ha en underbar dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0