Vill också till Kalifornien!!

Sitter här och sönderdeppar, pratar med kompis som är i Kalifornien på språkresa med två till kompisar. Hon berättar bara massa roligt hela tiden och om deras 35 grader varje dag. Men det jag är mest avundsjuk är att första dagen står ADAM BRODY där på stranden. Hur orättvist är inte det på en skala, typ min dröm att få se honom i verkligheten.
Sen har de varit i Hollywood och ska eller varit i Bevery Hills också. Jag kan inte bli mer avundsjuk än vad jag redan är. Till hösten ska jag fan börja jobba och spara ihop pengar till en sådan resa,det med bastu!
Och nu är det tydligen morgon där och de ska ligga och gotta sig i solen en hel dag. JAG DÖR!
Här har det typ inte varit sol på 3 veckor och jag är lika blek som jag var i vintras, vad ska jag ta mig till! Visst det är lika för alla som har varit hemma, men nästan varenda kotte jag känner har varit, är eller ska utomlands!

Men vad jag har hört ska det bli 23 grader och sol är i morgon! JIPPIE! Så om det inte blir det imorgon eller måndag typ så går jag och gräver ner mig någonstans!

Idag har jag varit lite ambitiös, jag började med att gå upp vid halvtio för att sticka ut och träna, sedan kom jag hem gjorde frukost till mig och min mor, gick ut i trädgården och plockade lite hallon och sedan har jag sytt lite saker hela dagen, har fått lite inspiration från olika ställen till att sy. Så jag tog fram symaskinen och satte igång med att sy, gjorde ett litet fodral till min mp3 och så håller jag på med en/ett tunika/linne, men tyvärr saknade jag en dragkedja så om det nu mot alla odds skulle bli dåligt väder i morgon så kommer jag åka och köpa en dragkedja och göra klart mitt lilla projekt.
Nej nu ska jag åka iväg och köpa lite godis och tröst äta, för att jag inte ar utomlands!

Kram på er alla!

 Hit vill jag åka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0