Tillgfällig simmerska

Idag har det i alla fall varit uppehåll här i Linköping. Kändes riktigt skönt, känns som vädret kanske vänder och blir bättre. Det var så att vi kunde åka och simma utomhus. Men bassängen är uppvärmd annars hade jag aldrig gjort det kan jag ju säga direkt. Det var riktigt gött att simma och så kunde man skingra tankarna lite, kändes som om det behövdes.
När jag kom hem åt vi god mat, varför smakar alltid mormors mat sååå mycket bättre! Känns som jag kommer äta upp mig riktigt ordentligt denna veckan, på grund av all god mat!
Resten av dagen har jag faktiskt varit lite kreativ och sytt klart en klänning som jag började sy innan vi åkte hit. Blev faktiskt nöjd med den, så nu hoppas jag på värme så jag kanske får någon chans att använda den. 
I morgon är det time för SHOPPING och på torsdag blir det dags tur till Stockholm men ännu mer SHOPPING! Känns underbart att få tillfälle till massa shopping, men däremellan måste jag försöka klämma in lite vanlig träning även om shopping är min favorit träning, måste man väl vara duktig och träna vanligt med.
Nu är det dags för lite Glimore Girls!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0