Stockholm

En hel dag i Stockholm med mamma var ritkigt trevlig faktiskt. Det blev sammanlagt en 9 timmars istelse varav 7 timmar var till att gå i affärer och gamla stan. Men det blev inte alls så stor shoppig som det hade kunnat bli med tanke på hur länge vi gick runt i affärer. Men tyckte det var väldigt mysigt att bara gå omkring i Stockholm, kolla på folk och bara njuta. Jag njöt extra mycket eftersom jag först när vi kom tillbaka till mormor och morfar behövde sätta på mig tröja och då var klockan halv tolv. Så vi hade en hel dag med strålande sol och 25 grader att gå runt i, det var helt underbart
Men det jag köpte var, tights i någon rosa aktig färg, en vit blus/skjorta och en väska. Men dan innan shoppade jag lite här hos mormor och morfar så jag känner mig riktigt nöjd. Klart att det finns massa mer jag vill ha men nu har jag inga pengar kvar efter all shopping nästan så nu får jag nog lugna ner mig lite. För sen blir det snart Lager 157, en sommar tradition faktiskt och då blir det lite till shopping.  

Idag har det varit en lugn dag, riktigt skönt faktiskt suttit ute och solat lite på balkongen, underbart!

Efter mycket snack om shopping här kommer lite snygga kläder som jag gillar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0