Handbollsveckor

Nu blir det två veckor emd handboll har redan avverkat en när jag var i Jönköping en vecka på handbollscamp det riktigt roligt och jag träffades massa nya roliga människor. Vi hade en toppen vecka, med grym träning med tränare som bla. Johan Pettersson och Jonas Källman, det gillar vi. Tyvärr var inte vädret det vi hade hoppats på men det gick bra ändå, som tur var hade vi ju hallar att träna i så vi slapp att träna utomhus.
Nu kommer denna veckan också innehålla mycket handboll, för det är ju Partillecup årets bästa och roligaste cup. Så nu hoppas jag på det bästa och bra väder, är så trött på detta skitvädret.
Man kan inte göra något i detta vädret, blir riktigt deprimerad av det, jag vill ha sol så man kan få lite bränna och ligga på stranden. Vill kunna bada och sola igen!
Vill utomlands! Snart tar jag mina saker och sticker en eller två veckor utomlands för här går det inte att vara i detta deprimerande väder!
Men får försöka hålla ut en vecka till och se om vädret förändras något, för om det gör det kan det bli möjligt att jag stannar hemma.
Ha det bäst alla!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0