Gymmet idag!

Några dagar med fotbollstittande har inte skadat, allt sett några spännande matcher måste jag ju faktiskt säga. Men nu är det slut för i år med Gothia cup. 
Så nu snart bär det av till mormor och morfar, sedan vidare en tripp till Stockholm, ska faktiskt bli ganska kul. Var ett tag sedan man träffade mormor och morfar. Men kommer sakna er ändå <3 Men som tur är blir jag inte borta mer än en vecka så det ska jag väl överleva. 
När jag kommer till Stockholm blir det fram med den stora plånboken (mamma) för då ska det allt shoppas loss ordentligt. Får nog inte ta med mig så mycket så jag kan få med mig sakerna hem igen! 

Idag är det gymma som gäller med Jossan, vi får allt bygga på oss nu innan sommauppehållet är slut. Snart är det dags för Göteborg cup och grejer man måste vara förberädd. 
Måste pysa ska byta om och packa ner grejer inför gymmet! 
Ha det bääst!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0