Äntligen sommarkänsla

TJOOHOO! Två dagar i rad med sol, fast idag trodde jag att det skulle bli en regnig dag för det kom några droppar men de försvann snabbt och övergick till sol.
Igår låg vi hela dagen på stranden och jag vet inte hur många gånger jag sa till mina kompisar att jag aldrig hade njutit så mycket av solen och jag njöt verkligen. Så när jag kom hem så på kvällen kändes det riktigt bra att äntligen ha fått förbättra brännan lite. Innan kände jag mig som ett lakan, nu känner jag mig lite sommarfräsch i alla fall. Dock var jag den ända av oss tre som badade och det var riktigt skönt det med, svalkade så skönt. Inte jättevarmt men inte iskallt heller! Helt perfekt var det med andra ord! Sedan på kvällen blev det lite oseriös fotboll =)

Idag har jag varit inne i stan och kollat gothia med kompisar. Var inne på heden. Men känns lite orättvist att Gothia får så bra väder, medan vi på Partille inte alls fick bra väder, lite surt. Men ska inte klaga för nu är det ju äntligen bra väder. Emellan åt vi riktigt god pasta, mums.
Men det blev inte bara fotbolls tittande utan även lite "fönstershopping" och vi provade lite saker för att se om man kanske vill köpa något. Men tyvärr så börja det svida lite i plånboken nu när jag shoppat en del och inget jobb har jag heller. Men snart bär det av till Stockholm med min mor så då får man väl snylta lite ur hennes plånbok.

Så nu har jag haft två riktigt bra dagar med sol och värme nu hoppas jag på fortsatt bra väder!
Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Alinne

Jag saknar dej min fantastiska ängel!!

2007-07-19 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0