20/7

Några dagar utan att något speciellt har hänt. Kollat mycket fotboll de senaste dagarna kul att åka in till stan när det är så mycket folk och grejer. Shoppat lite nu igen även om jag kanske borde spara de pengar jag har. Men men det blir säkert bra snart åker man ju till mormor och morfar och då kan det hända att plånboken får ett nytt liv och man kan köpa sig ännu lite nyare saker. Känns som man behöver köpa en helt ny garderob när man ska börja om på nytt, med ny skola och nya människor. Men nej ska inte börja prata skola redan, ännu är det ett litet tag kvar innan det börjar.
De senaste dagarna har vi sett så många söta små barn, det är ju sjukt vad söta små ungar det finns, ibland är det nästan som man vill ha ett själv. Fast det får allt vänta ett par år till innan det blir något av den saken.
Undra vad man kan hitta på ikväll då ska i alla fall äta tacos, låter som om jag aldrig gjort det haha, men det har jag och det är så fruktansvärt gott plus att jag är galet hungrig det är väl därför jag pratar mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0