:)

Trevlig dag idag även om vädret fortfarande är helt värdelöst. Fika med min bror och sedan iväg till gymmet med min favorit unge, därefter avslutade vi kvällen med filmen "Step up" som jag blev helt galet kär i. En dans film som bjuder på helt sjukt bra dans, direkt när jag hade sett den ville jag direkt till en dansstudio och lära mig dansa sådär bra. Helt sjukt bra dansare med i den.
Men dagen började med lite pinsamheter som jag gjorde för mig själv på stan, lite allmän klumipighet, sådant man gör och hoppas att ingen ser hur klumpig man är. Jag skyller allt på att jag var trött.

Sitter här nu och är så fruktansvärt rastlös känns nästan som om jag skulle kunna gå ut och springa en stund, men nee kommer inte bli så får väl krypa ner i min säng och bläddra i cosmopolitan eller något, så man blir lite slö och somnar.

Nu säger i alla fall vädergubbarna att det ska bli riktigt soligt på fredag och lördag, så då får ma väl gå upp med solen och njuta av solen till fullo, av mig är i alla fall solen grymt saknad. Så nu hoppas jag inte att vädergubbarna ljuger för då blir jag ritkigt besviken på dem, då tror jag nästan att det är lika bra att gå i ide som att inte göra något i detta pissväder.

Vet bara en sak jag har kvar att göra av det som går att göra i detta vädret och det är väl att gå på bio, men tycker bara att det går massa action på bio nu och det är inte ritkigt min melodi.

Nej nu ska ja sluta klaga och försöka vara lite positiv.

Ska inte klaga på min dag den har faktiskt varit riktigt trevlig och ska försöka ha en lika trevlig och mysig dag i morgon med. Med lite vilja så ska det nog gå.

Får väl göra mig redo för sängen nu!

Kram på er alla

 Den tillhör nu e utav mina favoritfilmer. Älska <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0